Kreatywność na Szlaku Piastowskim
W dniach 17 i 18 listopada br. odbyły się warsztaty on-line dotyczące kreatywności na Szlaku Piastowskim.
Podczas dwóch intensywnych dni uczestnicy dyskutowali nt.:
- ulepszenia struktur zarządzania Szlakiem Piastowskim w oparciu o rekomendacje zawarte w Koncepcji Strategii Komunikacji Marketingowej dla Szlaku Piastowskiego oraz koncepcje good governance;
- stworzenie nowego podmiotu vs. usprawnienia funkcjonowania Klastra Turystycznego Szlak Piastowski;
- rekomendacji do RPO WK-P 2021-2027 w zakresie uwzględnienia rozwoju branż kreatywnych oraz możliwości dalszego rozwoju i promocji Szlaku Piastowskiego.
Warsztaty były prowadzone prze firmę 2BA Doradztwo Strategiczne, która wiosną tego roku przygotowała w ramach projektu Cult-CreaTE (Interreg Europa) Strategię Komunikacji Marketingowej dla Szlaku Piastowskiego, która w czerwcu została oficjalnie przyjęta przez Radę programowo-naukową ds. Szlaku Piastowskiego.
Osoby, które wzięły udział w warsztatach to przedstawiciele jednostek samorządowych, które bezpośrednio zajmują się zarządzaniem Szlaku, administratorzy obiektów na Szlaku oraz osoby reprezentujące firmy z branży przemysłów kreatywnych.