Rusza drugi nabór wniosków w Programie Interreg Region Morza Bałtyckiego
Można już przesyłać pomysły na projekt w ramach programu Interreg Region Morza Bałtyckiego. Wspólny Sekretariat programu uruchomił drugi nabór wniosków, który potrwa do lutego 2023 roku.
Program Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 skierowany jest do władz publicznych, organizacji wspierających biznes, jednostek uniwersyteckich i badawczych jako głównych podmiotów odpowiedzialnych za transformację w kierunku odporniejszych i bardziej innowacyjnych regionów. Projekty realizowane są przez międzynarodowe konsorcja partnerskie. W ramach projektów nie można realizować dużych inwestycji, natomiast skuteczność wypracowanych rozwiązań może zostać przetestowana w niewielkiej skali w gminie czy regionie.
Poniżej prezentujemy najważniejsze wydarzenia w ramach programu:
1. Drugi nabór wniosków o dofinansowanie projektów małych potrwa do 26 stycznia 2023 r., a projektów głównych do 14 marca 2023 r.
Ważne! Pierwszym obowiązkowym krokiem w aplikacji jest przedstawienie Project Idea Form (PIF)- koncepcji projektu. W przypadku projektów małych należy to zrobić do 5 stycznia 2023 r., natomiast w przypadku projektów głównych do 14 lutego 2023 r.
Przedstawienie koncepcji projektu pozwoli na konsultację wnioskodawcy z Wspólnym Sekretariatem i dopracowanie koncepcji projektu przed jego złożeniem.
Ogłoszenia o naborze oraz więcej informacji znajduje się w zakładce programu na stronie www.ewt.gov.pl oraz na oficjalnej stronie programu.
2. 17 listopada br. odbędzie się krajowe seminarium informacyjne o zasadach drugiego naboru wniosków w programie
Krajowy Punkt Kontaktowy programu (MFiPR) wraz z przedstawicielami Wspólnego Sekretariatu zapraszają do udziału w krajowym seminarium informacyjnym o zasadach drugiego naboru wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.
Podczas spotkania zostaną przedstawione zasady i priorytety tematyczne programu, harmonogram oraz szczegóły drugiego naboru wniosków.
Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.
Seminarium informacyjne odbędzie się online w godzinach 10.00-14.00. Rejestracja jest możliwa do dnia 15 listopada br.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału!
Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.
3. W związku z ogłoszeniem naboru wniosków, Wspólny Sekretariat uruchamia kolejną serię webinariów dla wnioskodawców
W listopadzie odbędą się 3 seminaria online prowadzone przez przedstawicieli Wspólnego Sekretariatu programu.
Daty oraz zakres tematyczny spotkań mogą Państwo zobaczyć TUTAJ.