Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Projekt EMMA

Projekt EMMA (Zwiększenie mobilności towarów i logistyki w Regionie Morza Bałtyckiego poprzez wzmocnienie transportu śródlądowego i morskiego oraz promocję nowych międzynarodowych usług żeglugowych) jest współfinansowany w ramach transnarodowego programu Interreg Region Morza Bałtyckiego.

 

 

Partnerzy projektu EMMA:

  • Port w Hamburgu (Marketing) – Port of Hamburg Marketing
  • Forum Morza Bałtyckiego (Baltic Sea Forum)
  • Federacja Niemieckich Portów Śródlądowych (Federation of German Inland Ports)
  • Izba Handlowo-Przemysłowa Wschodniej Brandenburgii (Chamber of Commerce and Industry Eastbrandenburg)
  • Instytut Ekonomii i Logistyki Żeglugi (Institute of Shipping Economics and Logistics)
  • Avatar Logistics (Szwecja)
  • Królewski Instytut ICT (Victoria Swedish ICT)
  • Ministerstwo Transportu Szwecji (Swedish Transport Administration)
  • Forum Morskie (Maritime Forum)
  • Szwedzka Administracja Morska (Swedish Maritime Administration)
  • Fińskie Stowarzyszenie Dróg Wodnych (Finish Waterway Association)
  • Rada Regionalna Północnej Karelii (Regional Council of North Karelia)
  • LADEC Agencja Rozwoju Regionalnego Lahti (Lahti Region Development LADEC Ltd.)
  • Centrum Badań Żeglugi w Kłajpedzie (NPPE Klaipeda Shipping Research Center)
  • Park Naukowo-Technologiczny w Kłajpedzie (Klaipeda Science and Technology Park)
  • Litewski Urząd ds. Śródlądowych Dróg Wodnych (Lithuanian Inland Waterways Authority)
  • Krajowy Urząd ds. Portów Morskich w Kłajpedzie (Klaipeda State Seaport Authority)
  • Województwo Kujawsko-Pomorskie
  • Miasto Bydgoszcz
  • Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
  • Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie

Zadaniem projektu EMMA  jest zwiększenie świadomości o korzyściach jakie niesie za sobą transport morki i śródlądowy. Celem projektu jest udowodnić konkurencyjną pozycję transportu wodnego, ze względu na redukcję kosztów przewozu towarów, zastosowaniu nowoczesnych i przyjaznych środowisku rozwiązań w infrastrukturze oraz wykorzystaniu nowych jednostek pływających, dostosowanych do warunków żeglugowych dolnej Wisły.

 

Województwo Kujawsko-Pomorskie w ramach projektu, wspólnie z Miastem Bydgoszcz, opracują studium wykonalności portu (platformy) multimodalnego na Wiśle, zlokalizowanego pomiędzy Bydgoszczą a Solcem Kujawskim. Ponadto planowana jest  organizacja pilotażowego transportu kontenerów Międzynarodową Drogą Wodną E40, z portów morskich w głąb kraju, które w przyszłości mogłyby być przeładowywane w naszym regionie. Projekt przyczyni się do określenia ram organizacyjnych i zasad funkcjonowania w Bydgoszczy, naukowo-badawczo-edukacyjnej instytucji (Centrum Rewitalizacji Dróg Wodnych).  W dalszej kolejności działania projektu skupią się na promocji i edukacji nt. wykorzystania gospodarczego potencjału rzek.

 

Planowany czas realizacji projektu: marzec 2016 – luty 2019.

 

Raport

 

 

Raport

 

 

logo_01.jpglogo_02.jpg


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.
BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc