Roztropne korzystanie w procesie kształcenia z narzędzi i zasobów cyfrowych
Jeden z podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2021/2022 stał się inspiracją do analiz i przemyśleń sieci współpracy i samokształcenia.
Po raz kolejny dyrektorzy szkół i placówek oświatowych omawiali ważne kwestie dotyczące zarządzania placówkami. Tym razem spotkanie sieci odbyło się w Szkole Podstawowej nr 41 w Bydgoszczy. Zajmowano się następującą tematyką:
- informatyzacja placówki oświatowej
- wirtualny pokój nauczycielski
- konferencje online
- Teams – informacje tekstowe
- technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach i nie tylko
- projekty edukacyjne z wykorzystaniem metod kształcenia wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne
- kreatywność uczniów z wykorzystaniem TIK.
Ponadto Wojciech Konarki dyrektor Szkoły Podstawowej nr 41 im. Romualda Traugutta z oddziałami sportowymi w Bydgoszczy zaprezentował w ramach wymiany dobrych praktyk bogaty dorobek swojej placówki.
Opracował: G. Nazaruk