Reklama i promocja – budowanie marki KPCEN w Bydgoszczy
W Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy obyło się szkolenie Reklama i promocja – budowanie marki placówki oświatowej, w którym uczestniczyło 18 pracowników KPCEN w Bydgoszczy (15 nauczycieli konsultantów i 3 pracowników administracji). Organizatorem szkolenia była Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu. Program został opracowany przy współpracy z dyrektorem KPCEN w Bydgoszczy. Zajęcia prowadzili eksperci zatrudnieni przez uczelnię. Uczestnicy szkolenia pod kierunkiem dr Marii Buszman, ekspertki w zakresie public relations, dokonali analizy SWOT KPCEN i omówili jego potencjał. Następnie określono wizerunek docelowy placówki, a także jej atuty promocyjne i komunikacyjne. Określono także cele strategiczne i operacyjne strategii marketingowej KPCEN w Bydgoszczy.
Łukasz Broniszewski rozpoczął zajęcia dynamicznym i praktycznym ćwiczeniem w grupie Tower of Power stosowanym do treningu umiejętności komunikacyjnych oraz zespołowych. Następnie przygotowano mapę interesariuszy i opracowano personę marketingową, która mogłaby reprezentować naszych potencjalnych klientów. W zespołach przystąpiono do opracowanie planu marketingowego.
Katarzyna Toczko przybliżyła słuchaczom nowe trendy w social mediach oraz media społecznościowe w edukacji.
Efektem szkolenia było opracowanie dokumentu: Plan marketingowy KPCEN w Bydgoszczy.
Oprac. I. Zduńczuk
Zdjęcia P. Szczupak