
Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD – wykład online Biblioteki Pedagogicznej w Toruniu
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu serdecznie zaprasza do udziału w wykładzie online: Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD, który odbędzie się 4 czerwca 2025 r. (środa), godz. 17:00-18:00. Wygłosi go dr n. społecznych Teresa Jadczak-Szumiło, psycholożka, trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Udział w wykładzie jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.
Dr n. społecznych Teresa Jadczak-Szumiło – psycholog, psychoterapeuta humanistyczno-doświadczeniowy, praktyk Somatic Experiencing pracy z traumą Petera Levina, współpracuje z dr Brucem Perry w zakresie Neurosekwencyjnego Modelu Traumy. Ukończyła Uniwersytet Warszawski i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest doktorem nauk społecznych w zakresie psychologii klinicznej. Absolwentka studiów podyplomowych Diagnoza i terapia neuropsychologiczna UMCS Lublin. Obecnie prowadzi na tym kierunku moduł
z diagnozy neuropsychologicznej dziecka z FASD.