Edukacja

Logotyp KPCEN w Bydgoszczy

Reklama i promocja – budowanie marki KPCEN w Bydgoszczy

W Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy obyło się szkolenie Reklama i promocja – budowanie marki placówki oświatowej, w którym uczestniczyło 18 pracowników KPCEN w Bydgoszczy (15 nauczycieli konsultantów i 3 pracowników administracji). Organizatorem szkolenia była Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu. Program został opracowany przy współpracy z dyrektorem KPCEN w Bydgoszczy. Zajęcia prowadzili eksperci zatrudnieni przez uczelnię.  Uczestnicy szkolenia pod kierunkiem dr Marii Buszman, ekspertki w zakresie public relations, dokonali analizy SWOT KPCEN i omówili jego potencjał. Następnie określono wizerunek docelowy placówki, a także jej atuty promocyjne i komunikacyjne. Określono także cele strategiczne i operacyjne strategii marketingowej KPCEN w Bydgoszczy.

 

Łukasz Broniszewski rozpoczął zajęcia dynamicznym i praktycznym ćwiczeniem w grupie Tower of Power stosowanym do  treningu umiejętności komunikacyjnych oraz zespołowych. Następnie przygotowano mapę interesariuszy i opracowano personę marketingową,  która mogłaby reprezentować naszych potencjalnych klientów.  W zespołach przystąpiono do opracowanie planu marketingowego.

 

Katarzyna Toczko przybliżyła słuchaczom nowe trendy w social mediach oraz media społecznościowe w edukacji.
Efektem szkolenia było opracowanie dokumentu: Plan marketingowy KPCEN w Bydgoszczy.

 

Oprac. I. Zduńczuk
Zdjęcia P. Szczupak

 

ćwiczenie - analiza SWOTćwiczenie w grupie Tower of PowerI. Rostankowska omawia personę marketingowąJ. Adamska przedstawia jeden z celów strategicznychV. Panfil-Smolińska, G. Nazaruk - ćwiczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej