Edukacja

Logotyp Biblioteki Pedagogicznej w Toruniu

Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach I-VIII – warsztaty stacjonarne w Bibliotece Pedagogicznej w Toruniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach stacjonarnych Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach
I-VIII
.

Warsztaty odbędą się 17 marca 2025 r. (poniedziałek), godz. 16:00-18:00 w Bibliotece Pedagogicznej im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu, ul. J. H. Dąbrowskiego 4. Poprowadzi je Agnieszka Szymczak nauczycielka matematyki, doradczyni metodyczna do spraw matematyki w szkołach podstawowych.

 

Tematyka warsztatów

 

Nauczycielu nie tylko matematyki, jesteś gotowy na fascynującą podróż pełną innowacji? Model pracy STEAM puka do drzwi Twojej szkoły, przynosząc korzyści dla Ciebie i Twoich uczniów. To podejście, które łączy naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę, ma moc motywowania oraz rozwijania kluczowych kompetencji. W czasie warsztatów zainspirujesz się i doświadczysz, jak kreatywność, krytyczne myślenie, współpraca potrafią wyzwolić w uczniach moc odkrywania i tworzenia.

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

 

Formularz rejestracyjny

Strona internetowa wydarzenia

 

Agnieszka Szymczak – nauczycielka matematyki z ponad dwudziestoletnim stażem. Od września 2020 r. doradczyni metodyczna do spraw matematyki w szkołach podstawowych. Aktualnie pracuje w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka
w Wielkim Rychnowie. Jej głównym celem jest podnoszenie jakości nauczania matematyki poprzez wprowadzanie innowacyjnych metod i narzędzi dydaktycznych. Jest pasjonatką gier logicznych i matematycznych, a także miłośniczką górskich wycieczek. W wolnym czasie chętnie angażuje się w projekty edukacyjne, które mają na celu popularyzację matematyki wśród młodzieży. Uwielbia również escape roomy oraz gry planszowe, które wykorzystuje jako narzędzia dydaktyczne, aby rozwijać umiejętności logicznego myślenia i współpracy wśród uczniów. Jest także entuzjastką edukacji STEAM, promując integrację nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki w procesie nauczania.