Złożenie wniosku o dofinansowanie do projektu „Wsparcie opieki nad zabytkami Województwa Kujawsko-Pomorskiego w 2022 roku”
24 czerwca 2022 r. Lider Projektu otrzymał wezwanie (nr wezwania: RPKP.04.04.00-IZ.00-04-14R/22) do złożenia wniosku o dofinansowanie. Zgodnie z informacją przesłaną drogą mailową wszyscy Partnerzy Projektu udzielający zamówienia muszą publikować zapytania tylko i wyłącznie na stronie: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
6 lipca 2022 r. Lider w imieniu Partnerów złożył wniosek o dofinansowanie dla projektu (nr projektu: RPKP.04.04.00-04-0001/22) pn. „Wsparcie opieki nad zabytkami Województwa Kujawsko-Pomorskiego w 2022 roku”. Zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków…”, od dnia 7 lipca mogą być kończone prace przy zabytkach oraz następować ich odbiory.
Ważne terminy końcowe dla rozliczeń prac wykonanych w roku 2022:
- 31.10.2022 r. – ostateczna data zakończenia prac,
- 15.11.2022 r. – ostateczna data złożenia wniosku o płatność wraz z załącznikami do Dep. Kultury i DN,
- 15.11.2022 r. – ostateczna data przedstawienia dokumentacji potwierdzającej wykonanie zadania w departamencie właściwym ds. inwestycji,
- 31.12.2022 r. – ostateczna data złożenia sprawozdania końcowego z realizacji projektu.
Przypominamy, że w bieżącym roku projekt nie jest współfinansowany ze środków Budżetu Państwa. W związku z tym, we wniosku o płatność, opisie do faktury i sprawozdaniu – nie ma informacji o dotacji z Budżetu Państwa. Ponadto w umowach zawartych Wykonawcami prac również nie powinno być informacji o współfinansowaniu zadania z Budżetu Państwa.
Lista dokumentów które należy złożyć wraz z wnioskiem o płatność, aby otrzymać dofinansowanie:
- Wniosek o płatność – oryginał.
- Oryginał faktury/rachunku lub kopia faktury/rachunku potwierdzona „za zgodność z oryginałem” wraz z opisem.
- Potwierdzenia przelewów należności dla Wykonawcy prac – kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem” (jeśli dokonano). W tytule przelewu musi być nr faktury/rachunku.
- Prolongaty do faktur jeśli zapłata nastąpi po upływie płatności faktury – kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
- Potwierdzenie o założeniu konta na cele projektu – kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” lub oświadczenie o założeniu konta na cele projektu (z podaniem numeru konta).
- Kopia protokołu odbioru technicznego RPO – potwierdzona „za zgodność z oryginałem” – załączony został nowy wzór protokołu.
- Kopia Protokołu odbioru WUOZ – potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
- Kopia decyzji WUOZ dot. zrealizowanego zadania – potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
- Kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” umowy z Wykonawcą (wraz z załącznikami, jeśli tak stanowi treść umowy).
- Dokumenty do zapytania ofertowego (jeśli dotyczy)- kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
- Dokumenty dodatkowe: wyjaśnienia, zawiadomienia, oświadczenia (jeśli są).
- Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT.
- Kosztorys powykonawczy – kopia.
- Sprawozdanie końcowe z realizacji zadania – oryginał (ten dokument będzie składany po zapłaceniu wykonawcy 100% wartości zadania).
- Upoważnienie dla pracowników Biur Dziedzictwa Narodowego do wprowadzania danych do SL 2014.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (oryginał) – podpisana przez wykonawcę, który jest osobą fizyczną.
Prosimy żeby wszystkie faktury/rachunki wystawiane przez wykonawców posiadały numery NIP lub PESEL – podmiotu wystawiającego ten dokument.
W przypadku opisywania dokumentów księgowych proszę o rozpisywanie kwot w następujący sposób na każdej fakturze i rachunku: 69% – środki RPO, 1% – środki wojewódzkie, 30% wkład własny.
Wszelkich niezbędnych informacji i wyjaśnień w ramach realizacji projektu udzielają Pracownicy Biura Dziedzictwa Narodowego telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00 oraz drogą e-mailową lub osobiście w godzinach pracy Urzędu.
Opiekunowie zadań:
- Zadania nr 1 – 45 – Marzenna Kończak, tel. 56 62 15 826, adres mailowy: m.konczak@kujawsko-pomorskie.pl, pokój 57
- Zadania nr 46 – 77, 162 – Angelina Grzywińska, tel. 56 62 18 755, adres mailowy: a.grzywinska@kujawsko-pomorskie.pl, pokój 55B, (koordynator projektu)
- Zadania nr 78- 121 – Katarzyna Sulińska, tel. 883 353 675, adres mailowy: k.sulinska@kujawsko-pomorskie.pl, pokój 57
- Zadania nr 122- 161– Marta Zielińska, tel. 573 237 695, adres mailowy: marta.zielinska@kujawsko-pomorskie.pl, pokój 55B
Dane kontaktowe do opiekunów z departamentu właściwego ds. inwestycji:
- Zadania nr 1 – 81 – Zuzanna Śliwecka- tel. 502-551-138, e-mail: z.sliwecka@kujawsko-pomorskie.pl, pok. 415, III piętro
- Zadania nr 82 – 162 – Grażyna Łączyńska- tel. 797-304-102, e-mail: g.laczynska@kujawsko-pomorskie.pl, pok. 415, III piętro
Departamencie Zamówień Publicznych, Nadzoru Właścicielskiego i Inwestycji
Wydział ds. Obsługi Inwestycji Urzędu
Biuro Planowania i Rozliczania Inwestycji
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń
(pok. 415, III piętro)
Załączniki do pobrania: