Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Informacje prasowe

Zabawa i szczytny cel

Fot. Tymon Markowski

Około 350 osób zapowiedziało udział w VIII Marszałkowskim Balu Dobroczynnym, który odbędzie się w sobotę (20 stycznia) w specjalnie zaaranżowanej na ten cel przestrzeni toruńskich Jordanek. W przygotowaniu oprawy artystycznej wydarzenia uczestniczy kilkudziesięciu wykonawców.

 

- W tym roku bal organizujemy wspólnie z prezydentami Torunia Michałem Zaleskim i Włocławka Markiem Wojtkowskim. Życząc wspaniałej karnawałowej zabawy, gorąco liczymy na otwarte serca i aktywny udział naszych gości w balowej licytacji charytatywnej­ ­- mówi marszałek Piotr Całbecki.

 

Nowoczesne wnętrza CKK Jordanki w Toruniu będą gościć uczestników marszałkowskiego balu już po raz trzeci. Impreza odbędzie się w dwóch połączonych salach centrum – koncertowej i kameralnej – w których zdemontowana zostanie widownia. Goście zasiądą przy 34 okrągłych stołach oraz będą bawić się na parkiecie o powierzchni 225 metrów kwadratowych.

 

Tradycyjnie bal rozpoczną polonez i walce w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca „Ziemia Bydgoska” do muzyki Orkiestry Wojskowej z Bydgoszczy. Oprawę muzyczną wydarzenia zapewni Eljazz Big Band, który zaserwuje gościom standardy polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej. Wystąpi także Orkiestra Kameralna Capella Bydgostiensis, a gwiazdami wieczoru będą Hanna Śleszyńska i Krzysztof Respondek. Za wykwintne menu odpowiada Artur Moroz, szef znajdującej się na Jordankach restauracji Pikado.

 

Imprezę poprowadzą Maciej Puto oraz Dominika Szymańska, I wicemiss Polonia, która reprezentowała Polskę w międzynarodowym konkursie Miss Earth 2017. Kulminacją wieczoru będzie licytacja główna, którą poprowadzi Rafał Rykowski. To wówczas możemy się spodziewać finału licytacji deskorolki z autografami twórców serialu „Miasteczko Twin Peaks”, podarowanej przez Davida Lyncha (link do trwającej już licytacji internetowej). Oprócz przedmiotów ofiarowanych przez darczyńców, uczestnicy aukcji będą też mogli nabyć trzy worki z nieznaną zawartością – to zabawa, która każdego roku cieszy się dużą popularnością wśród gości balu. Przedmioty licytowane w ramach tzw. licytacji cichej będą prezentowane we foyer.

 

Dochód z VIII Marszałkowskiego Balu Dobroczynnego trafi do Domu Dobrego Pasterza dla Samotnych Matek w Żołędowie oraz Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Grabiu, a także na rzecz polskich misji niosących pomoc potrzebującym w Zambii i Indonezji.

 

Więcej na stronie internetowej: balmarszalka.kujawsko-pomorskie.pl

 

Czytaj też:

 

Beata Krzemińska

rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego


17 stycznia 2018 r.

ostatnia aktualizacja: 19 stycznia 2018 r.

 

BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc