Aktualności

Fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.pl dla UMWKP

Kolejna odsłona Kujawsko-Pomorskiego Forum Branżowego „Bez maski”

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego zapraszają na drugą konferencję on-line „Bez maski”, która odbędzie się dziś (8 grudnia).  Dyskusja będzie okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się doświadczeniami związanymi z budowaniem marki regionalnej. Udział w konferencji jest bezpłatny.

 

Wydarzenie składa się z trzech modułów:

  • 10-12.15 – „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi” – część 2
  • 30-13.50 – „Budujemy markę Pałuk”
  • 14-14.30 – „Marka Szlaku Piastowskiego, jako element budowania marki regionu”.

 

W trakcie konferencji agencja Locativo zaprezentuje efekty projektu „Budujemy markę Pałuk”,  realizowanego w 2020 roku przez K-POT we współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną Pałuki, współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju. Agencja 2ba przedstawi koncepcję komunikacji Szlaku Piastowskiego, wypracowaną w ramach międzynarodowego projektu Cult-Create, realizowanego przez Departament Sportu i Turystyki UMWKP.

 

Konferencja rozpocznie się dziś (8 grudnia) o godzinie 10. Obowiązuje obowiązkowa rejestracja na wydarzenie. Udział jest bezpłatny. Link do spotkania zostanie przesłany po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia.

 

Nasi eksperci:

  • Magdalena Florek – specjalistka w marketingu miejsc i zarządzaniu marką, współzałożycielka i członkini zarządu International Place Branding Association
  • Hubert Gonera – twórca agencji Landbrand
  • Adam Kałucki – prezes agencji Locativo
  • Piotr Idziak – socjolog i antropolog kultury
  • Agnieszka Nowak – doradca w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej
  • Leszek Nowak – pomoc w zakresie rozwoju instytucji samorządowych.

 

Więcej informacji o forum

 

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna

oraz Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego

 

4 grudnia 2020 r.

Ostatnia aktualizacja: 8 grudnia 2020 r.