Ta strona wykorzystuje pliki cookies m. in. w celach dostosowania do potrzeb użytkowników, poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zakmnij
BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc Kontrast: A A
menuToggle
spin spin logo spin spin

Informacje Departamentu

Ogłoszenie

Logo LGD Chełmno

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno

ogłasza konkurs na stanowisko

pracownik administracyjno-biurowy



Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę,
  • wymiar czasu pracy – 1 etat, 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony.

 

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Stowarzyszenia oraz kierownika Biura;
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia;
  • prowadzenie ewidencji delegacji służbowych; 
  • obsługa kancelaryjna Biura; 
  • organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa; 
  • przygotowanie i nadzór nad dokumentacja doradczą i szkoleniową; 
  • pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej w ramach RLKS 2014-2020; 
  • pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów w ramach RLKS 2014-2020 
  • przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów, 
  • monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE; 
  • rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych; 
  • informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach; 
  • obsługa Rady, Walnego Zebrania Członków, Zarządu; 
  • sporządzanie systematycznych protokołów z Walnego Zebrania Członków, Zebrań Zarządu; 
  • prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebranie Członków, Zarządu Stowarzyszenia; 
  • obsługa i realizacja zadań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie; 
  • obsługa administracyjna Stowarzyszenia; 
  • organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji; 
  • utrzymanie czystości Biura LGD; 
  • prowadzenie działalności promocyjnej, informacyjnej nt. prowadzonych naborów wniosków o dofinansowanie, doradztwa, szkoleń oraz innych działań Stowarzyszenia; 
  • kontrolowanie zapasów oraz dystrybucja wydawnictw i materiałów promocyjnych i informacyjnych;
  • przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD; 
  • przygotowanie i składanie wniosków o płatność, 
  • poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia, 
  • świadczenie doradztwa w zakresie przygotowania i rozliczania projektów związanych z realizacją LSR,
  • przeprowadzanie badań ankietowych w zakresie efektywności świadczonego doradztwa; 
  • prowadzenie rejestru zapisów oraz rejestru doradztwa; 
  • prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowanie Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności a wynikających z żywotnego interesu Stowarzyszenia i realizacji zadań statutowych;
  • postrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy oraz dbania o czystość i higienę na stanowisku pracy;
  • obowiązek zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym zakresem czynności na stanowisku pracy zgodnie z Polityka Bezpieczeństwa;

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (min. 1 rok);
  • znajomość procedur projektowych (przygotowywanie i realizacja projektów współfinansowanych z UE);
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel, Power Point, Internet, umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • Posiadanie statusu osoby bezrobotnej, zarejestrowanej w PUP do 30 r.ż

 

Wykaz dokumentów, które należy złożyć z ofertą:

  • list motywacyjny oraz życiorys zawodowy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 
  • dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Chełmno zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

 

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno, ZSO nr 1, ul Dominikańska 35, sala nr 3 lub przesłać drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 3 kwietnia 2017 r. do godz. 15.15.

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Chełmno. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD Chełmno www.lgdchelmno.pl w terminie do 5 kwietnia 2017r.

 

Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 501 388 474