Wsparcie dla branży gastronomicznej i fitness ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego – I nabór
Lista rankingowa – Nabór nr DW/1/2020
Komunikat dotyczący naboru nr DW/1/2020 w ramach projektu:
pn. „Granty na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw w branży gastronomicznej oraz fitness w związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19” realizowanego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.6 Wspieranie tworzenia i rozszerzania zaawansowanych zdolności w zakresie rozwoju produktów i usług, Poddziałania 1.6.2 Dotacje dla innowacyjnych MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020 w zakresie zmiany:
REGULAMINU wraz z załącznikami
Informujemy, że Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego uchwałą Nr 49/2065/20 z dnia 7 grudnia 2020 r. dokonał zmiany Regulaminu w ramach naboru DW/1/2020 zadania „Granty na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw w branży gastronomicznej oraz fitness w związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19” w następującym zakresie:
Zmiany w treści Regulaminu pobierz:
- § 2. dodana definicja stawki jednostkowej
- § 4. ust. 9
- §6. ust. 11 lit .e pkt 1
Zmiany treści następujących załączników:
- Wzór Umowy [załącznik 4 do Regulaminu] pobierz
- Deklaracja wekslowa (osoba fizyczna) [załącznik 5 do Umowy] pobierz
- Deklaracja wekslowa (osoba prawna) [załącznik 5 do Umowy] pobierz
- Wzór sprawozdania [załącznik 8 do Umowy] pobierz
Zmiana wchodzi w życie z dniem podjęcia Uchwały Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego Nr 49/2065/20 tj. z dniem 7 grudnia 2020 r.
Uzasadnienie wprowadzenia zmian: w związku z dynamiczną sytuacją w kraju wynikającą z wystąpienia COVID-19, Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, podjął decyzję o realizacji projektu pn. „Granty na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw w branży gastronomicznej oraz fitness w związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19”. Nadzwyczajny tryb przeprowadzenia naboru spowodował konieczność wprowadzenia zmian w Regulaminie i jego złącznikach.
Zmiany nie skutkują nierównym traktowaniem wnioskodawców.
Lista dokumentów niezbędnych do podpisania umowy Nabór Pierwszy – DW/1/2020 :
- Formularz wniosku o powierzenie grantu, wydrukowany i podpisany*,
- Oryginał dokumentu „Załączniki do wniosku o powierzenie grantu informujące o stanie i sytuacji Wnioskodawcy” (dokument musi być kompletny, zawierać wszystkie strony!)*,
- Dokumenty potwierdzające kryterium zmniejszenia obrotu gospodarczego*:
- W przypadku podatników VAT – czytelny wydruk Pliku JPK za wrzesień i listopad z urzędowym poświadczeniem odbioru dokumentu elektronicznego, potwierdzającym złożenie dokumentu JPK LUB czytelny wydruk ewidencji sprzedaży (obrotu) prowadzonej do celów podatkowych za wrzesień 2020 r. i listopad 2020 r.;
- W przypadku podmiotów zwolnionych podmiotowo z VAT – czytelny wydruk skanu ewidencji sprzedaży prowadzonej dla celów podatkowych, zgodnie z wymogami art. 109 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług.
- Oryginał Oświadczenia o statusie przedsiębiorstwa, (dokument musi być kompletny, zawierać wszystkie strony)*,
- Oryginał Oświadczenia o niezaleganiu z należnościami na dzień 31.12.2019 lub na dzień złożenia wniosku o powierzenie grantu względem Urzędu Skarbowego**,
- Oryginał Oświadczenia o niezaleganiu z należnościami na dzień 31.12.2019 lub na dzień złożenia wniosku o powierzenie grantu względem ZUS**,
- Oryginał Oświadczenia Grantobiorcy (RODO)**,
- Oryginał Oświadczenia Wnioskodawcy o zapoznaniu się z Regulaminem naboru i akceptacji jego zasad*,
- Wydrukowany Weksel in blanco**,
- Deklaracja wekslowa dla osoby fizycznej lub osoby prawnej**,
- Oryginał pełnomocnictwa uprawniającego do zawarcia umowy o powierzenie grantu – w przypadku, gdy Wnioskodawca reprezentowany jest przez pełnomocnika** (jeśli dotyczy),
- Dokument potwierdzający umocowanie przedstawiciela Grantobiorcy do działania w jego imieniu i na jego rzecz (pełnomocnictwo, wypis z KRS, inne) lub jego kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy).
- Dotyczy wyłącznie spółek cywilnych! Kopię umowy spółki cywilnej (wraz ze zmianami) potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wnioskodawcy – zgodnie z umową spółki**.
- Oświadczenie Wnioskodawcy potwierdzające rozdzielność majątkową i pozostawanie w związku małżeńskim Grantobiorcy, będącego osobą fizyczną / wspólnikiem spółki cywilnej (jeśli dotyczy)**.
- Oświadczenie o aktualności danych.**
* Oryginały lub poprawione w toku korespondencji z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego dokumenty, które wcześniej były wysłane elektronicznie w naborze.
** Dodatkowe dokumenty niezbędne do podpisania umowy.
W związku z problemami technicznymi strony mojregion.eu, publikujemy dokumenty do pobrania w związku z naborem wniosków do projektu „Granty na kapitał obrotowy dla mikro- i małych przedsiębiorstw w branży gastronomicznej oraz fitness w związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19”:
- Dokumenty niezbędne na etapie składania wniosku (całość – zip)
- Dokumenty niezbędne na etapie podpisania umowy (całość – zip)
I etap – składanie wniosku
- Ogłoszenie o naborze
- Regulamin
- Instrukcja wypełniania wniosku
- Wniosek
- Załącznik do wniosku
- Oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem
- Oświadczenie o statusie przedsiębiorstwa
- Oświadczenie o niezaleganiu z należnościami względem Urzędu Skarbowego
- Oświadczenie o niezaleganiu z należnościami względem ZUS
- Oświadczenie Grantobiorcy RODO
II etap – podpisanie umowy
- Wzór umowy
- Weksel in blanco
- Deklaracja wekslowa osoba fizyczna
- Deklaracja wekslowa osoba prawna
- Pełnomocnictwo
Inne
- Wniosek o wycofanie
- Oświadczenie o aktualności danych pobierz
- Oświadczenie stan cywilny lub rozdzielność majątkowa pobierz
Granty na kapitał obrotowy dla mikro- i małych przedsiębiorstw w branży gastronomicznej oraz fitness w związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19.
Dokumentacja oraz załączniki:
Najważniejsze zasady udzielania pomocy w ramach wsparcia branżowego:
- Wymagany spadek obrotów ze sprzedaży towarów i usług o co najmniej 50%. Porównanie danych z miesiąca listopada 2020 r. do miesiąca września 2020 r.
- Utrzymanie zadeklarowanych pełnych etatów w okresie finansowania (w tym wlicza się umowy o pracę, samozatrudnienie, umowy cywilnoprawne, umowy o sprzedaż usług).
- Przedsiębiorca musiał prowadzić działalność na koniec 2019 r.
- Jeden przedsiębiorca może złożyć tylko jeden wniosek.
- Zakaz podwójnego finansowania kosztów z innych środków publicznych.
Proste zasady wsparcia:
- wniosek składany elektronicznie, ale nie przez generator wniosków
- oryginały dokumentów na moment podpisywania umowy
- uproszczony wniosek – łatwy do wypełnienia
- przewidywana pomoc dla jednego podmiotu wyniesie od 6 do 12 tys. zł
- podpisanie umów odbędzie się w 5 lokalizacjach – w siedzibie Urzędu oraz w Delegaturach – wg „klucza powiatowego”
- wnioski będzie można składać aż przez 7 dni
- o rankingowaniu wniosków będą decydowały punkty, a nie kolejność zgłoszeń
- szybka wypłata środków!
Pytania prosimy kierować mailowo na gastrofit@kujawsko-pomorskie.pl