Kujawsko-Pomorskie Forum Branżowe „Bez maski”
„Bez maski” – to tytuł dzisiejszej (5 listopada) konferencji online, której organizatorem jest Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna. Dyskusja będzie okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się doświadczeniami związanymi z budowaniem marki regionalnej. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Konferencja realizowana jest w ramach ogólnopolskiego projektu koordynowanego przez Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”. W cyklu „Bez maski” odsłonimy wizerunek miejsc i regionów z kraju i zagranicy, poznając procesy zarządcze towarzyszące budowaniu marek. Moderowana dyskusja oraz czat będą okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się własnymi doświadczeniami.
Konferencja rozpocznie się dziś (5 listopada) o godzinie 10. Udział jest bezpłatny (są jeszcze wolne miejsca) – rejestracja przez formularz zgłoszeniowy. Link do spotkania zostanie przesłany po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia.
Nasi eksperci:
- Adam Mikołajczyk – Best Place Institute
Zarządzanie komunikacją portfela produktów marki regionalnej na przykładzie szwajcarskiego regionu Valais - dr Jarosław Górski – Best Place Institute
Rola tożsamości marki w zarządzaniu marką destynacji – przykład regionu Oslo (i nie tylko) - Adam Kałucki – Locativo
Szlaki kulturowe – narracja, oferta, zarządzanie.
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna
i Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego
4 listopada 2020 r.
Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2020 r.