Aktualności

Fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.pl dla UMWKP

Kujawsko-Pomorskie Forum Branżowe „Bez maski”

 „Bez maski” – to tytuł dzisiejszej (5 listopada) konferencji online, której organizatorem jest Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna. Dyskusja będzie okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się doświadczeniami związanymi z budowaniem marki regionalnej. Udział w konferencji jest bezpłatny.

 

Konferencja realizowana jest w ramach ogólnopolskiego projektu koordynowanego przez Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”. W cyklu „Bez maski” odsłonimy wizerunek miejsc i regionów z kraju i zagranicy, poznając procesy zarządcze towarzyszące budowaniu marek. Moderowana dyskusja oraz czat będą okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się własnymi doświadczeniami.

 

Konferencja rozpocznie się dziś (5 listopada) o godzinie 10.  Udział jest bezpłatny (są jeszcze wolne miejsca) – rejestracja przez formularz zgłoszeniowy. Link do spotkania zostanie przesłany po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia.

 

Nasi eksperci:

  • Adam Mikołajczyk – Best Place Institute
    Zarządzanie komunikacją portfela produktów marki regionalnej na przykładzie szwajcarskiego regionu Valais
  • dr Jarosław Górski – Best Place Institute
    Rola tożsamości marki w zarządzaniu marką destynacji – przykład regionu Oslo (i nie tylko)
  • Adam Kałucki – Locativo
    Szlaki kulturowe – narracja, oferta, zarządzanie.

 

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna

i Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego

 

4 listopada 2020 r.

Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2020 r.