Kolejna odsłona Kujawsko-Pomorskiego Forum Branżowego „Bez maski”
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego zapraszają na drugą konferencję on-line „Bez maski”, która odbędzie się dziś (8 grudnia). Dyskusja będzie okazją do konsultacji z ekspertami i dzielenia się doświadczeniami związanymi z budowaniem marki regionalnej. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Wydarzenie składa się z trzech modułów:
- 10-12.15 – „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi” – część 2
- 30-13.50 – „Budujemy markę Pałuk”
- 14-14.30 – „Marka Szlaku Piastowskiego, jako element budowania marki regionu”.
W trakcie konferencji agencja Locativo zaprezentuje efekty projektu „Budujemy markę Pałuk”, realizowanego w 2020 roku przez K-POT we współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną Pałuki, współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju. Agencja 2ba przedstawi koncepcję komunikacji Szlaku Piastowskiego, wypracowaną w ramach międzynarodowego projektu Cult-Create, realizowanego przez Departament Sportu i Turystyki UMWKP.
Konferencja rozpocznie się dziś (8 grudnia) o godzinie 10. Obowiązuje obowiązkowa rejestracja na wydarzenie. Udział jest bezpłatny. Link do spotkania zostanie przesłany po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia.
Nasi eksperci:
- Magdalena Florek – specjalistka w marketingu miejsc i zarządzaniu marką, współzałożycielka i członkini zarządu International Place Branding Association
- Hubert Gonera – twórca agencji Landbrand
- Adam Kałucki – prezes agencji Locativo
- Piotr Idziak – socjolog i antropolog kultury
- Agnieszka Nowak – doradca w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej
- Leszek Nowak – pomoc w zakresie rozwoju instytucji samorządowych.
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna
oraz Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego
4 grudnia 2020 r.
Ostatnia aktualizacja: 8 grudnia 2020 r.