Wywiad tygodnia

Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP
Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP

Życzliwi ludzie, wyjątkowy mikroklimat

Rozmowa z dyrektorem Adamem Skowrońskim kierującym sanatorium Przy Tężni w Inowrocławiu

 

Kierowana przez pana placówka zbiera tylko dobre oceny kuracjuszy, którzy polecają sobie wasz zakład jako miejsce, gdzie dobrze się wypoczywa i skutecznie odbudowuje zdrowie. Co trzeba robić, żeby sobie na taką markę zasłużyć?

Uważam, że kluczem do naszego sukcesu są trzy fundamentalne wartości: troska, jakość i konsekwencja.

 

Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP

Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP

 

Naszych kuracjuszy traktujemy indywidualnie pod każdym względem, bo każdy z nich ma swoją historię, swoje potrzeby i oczekiwania. Staramy się uważnie ich słuchać i dostosowywać nasze działania do ich konkretnej sytuacji zdrowotnej i emocjonalnej. Utrzymujemy jakość zarówno jeśli chodzi o zabiegi lecznicze, jak i o całą infrastrukturę sanatorium. Inwestujemy w nowoczesny sprzęt, stale podnosimy kwalifikacje naszej kadry, dbamy o komfort pobytu – od kuchni po czystość i estetykę wnętrz. Dla nas ważne jest, by kuracjusz czuł, że jest w miejscu, które naprawdę sprzyja powrotowi do zdrowia.

 

Bo dobra opinia to nie efekt jednej udanej wizyty, ale systematycznej pracy całego zespołu sanatorium. Wiemy, że zaufanie kuracjuszy zdobywa się latami, ale stracić można je w jeden dzień.

 

Gdyby miał pan w najkrótszych słowach zaprosić do sanatorium, jak by to brzmiało?

Zapraszam do nas! Tu odzyskają państwo zdrowie, siły i spokój w otoczeniu życzliwych ludzi, zieleni i w wyjątkowym mikroklimacie.

 

Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP

Adam Skowroński, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga dla UMWKP

 

Założenia, plany i pomysły na najbliższy czas?

Obecnie przygotowujemy się do dużej rozbudowy strefy recepcji (przewidywany koszt 4 mln  złotych netto) i zakupów nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego (przewidywany koszt około pół miliona złotych netto), w założeniach zakup gruntu i wybudowanie na nim parkingu wielopoziomowego z ekranem dźwiękochłonnym (koszt inwestycji ok. 15 milionów mln). Najnowszy pomysł to rewitalizacja inowrocławskiej kopalni soli z przeznaczeniem na cele turystyczno-uzdrowiskowe.

 

26 maja 2025 r.