Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr
Szukaj
  • Start
  • Promocja
  • Marka
  • Wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej marki województwa kujawsko-pomorskiego w działaniach promocyjnych i informacyjnych

Wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej marki województwa kujawsko-pomorskiego w działaniach promocyjnych i informacyjnych

Zgodnie z założeniami tożsamości marki Kujawy i Pomorze to region:

„którego urok małych miejsc daje moc, by osiągać swoje cele. W chwili zatrzymania i wewnętrznej równowagi przychodzi inspiracja, impuls do rozwoju i sukcesu”.


Założenia tożsamości marki zostały przełożone na system identyfikacji wizualnej. Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, polskiej agencji brandingowej, której dyrektorem kreatywnym jest znany autorytet w dziedzinie designu Michał Łojewski. W studiu powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO Bank Polski, PZU, Alior Bank czy Netia. Jest ono laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

(plik do pobrania)

 

 

 

Czytaj więcej

© Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2014. Wszystkie prawa zastrzeżone