Zagłosuj na Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną
Aplikacja „Konstelacje dobrych miejsc – Paszport Turystyczny” została nominowana do prestiżowego wyróżnienia w branży mobilnej Mobile Trends Awards w kategorii sport i rekreacja. Miniprzewodnik z propozycjami tras zwiedzania powstał we współpracy z firmą Amistad. Głosowanie internautów trwa do czwartku (18 lutego). Zwycięzców poznamy 4 marca podczas gali transmitowanej online.
Paszport Turystyczny dla mieszkańców i gości Kujaw i Pomorza
Paszport Turystyczny to doroczna wakacyjna kampania Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej (K-POT) zachęcająca mieszkańców województwa i turystów do podróżowania po jego subregionach. Paszport jest miniprzewodnikiem z propozycjami tras zwiedzania – konstelacji. Główną ideą kampanii jest promocja mało znanych zakątków. Każda z tras uwzględnia popularne atrakcje, uzupełnione o tzw. zakaMARKI – punkty na mapie Kujawsko-Pomorskiego o dużym potencjale, które nie są jeszcze w pełni zagospodarowane lub skomercjalizowane. W ubiegłym roku motywem przewodnim były miejsca związane z naturą – bezpiecznie, z zachowaniem dystansu społecznego – stąd nazwa kampanii „Paszport do Natury”.
Dotychczasowa forma książeczki paszportowej została zastąpiona aplikacją mobilną. Po jej zainstalowaniu i założeniu konta mogliśmy ruszać w teren. Za każdym razem, gdy odwiedziliśmy miejsce znajdujące się na paszportowej liście, otrzymaliśmy punkty (na podstawie geolokalizacji). Celem zabawy było zwiedzenie jak największej liczby zakaMARKÓW naszego regionu, a przy okazji – zdobycie jak największej ilości punktów.
Jubileuszowa edycja Mobile Trends Awards
Nagrody są prestiżowym wyróżnieniem w branży mobilnej. Już od 10 lat otrzymują je firmy, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Zwycięzców w jedenastu kategoriach poznamy podczas gali online 4 marca. Ze zgłoszonych projektów nominowane do nagrody zostały najlepsze, z których kapituła konkursowa wyłoni zwycięzców. Do 18 lutego głosować mogą także internauci. Zwycięzcy otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę.
Poza Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną (K-POT) w kategorii sport i rekreacja nominowani są:
- BizPro za aplikację DaNoize. Realizacja: Holdapp
- Fitatu za rozwój aplikacji Fitatu – Smart Personal Nutrition
- TVP Sport za nową wersję aplikacji TVP Sport. Realizator: Ośrodek TVP Technologie
- net za aplikację newonce.sport. Realizator: newonce oraz EL Passion.
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna od 15 lat koordynuje i współpracuje z lokalną branżą turystyczną oraz samorządami terytorialnymi w zakresie promocji turystyki na Kujawach i Pomorzu. Kreuje i upowszechnia wizerunek województwa, prezentując różnorodną ofertę wypoczynkową i kulturalną mieszkańcom oraz turystom odwiedzającym nasz region.
Beata Krzemińska
rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego
9 lutego 2021 r.
Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2021 r.