Ta strona wykorzystuje pliki cookies m. in. w celach dostosowania do potrzeb użytkowników, poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zakmnij
Dzisiaj jest: poniedziałek, 27 marca 2017

Województwo kujawsko-pomorskie Województwo kujawsko-pomorskie

Informacje prasowe

Opisz! Nagraj! Wygraj!

Lekcja z wykorzystaniem tablicy interaktywnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Inowrocławiu, fot. Mikołaj Kuras.

Zapraszamy do udziału w konkursie edukacyjnym skierowanym do nauczycieli oraz uczniów, którego celem jest zaprezentowanie doświadczeń w pracy z tablicami interaktywnymi. Do 12 maja czekamy na słuchowiska, fotoreportaże, reportaże prasowe oraz filmy - najlepsze projekty nagrodzimy finansowo.

 

Konkurs „Opisz! Nagraj! Wygraj! Tablice Interaktywne w nowoczesnej szkole” jest skierowany do nauczycieli z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy we współpracy z uczniami z dwóch grup wiekowych: 6-12 lat oraz 12-16 lat przygotują prace w dwóch odrębnych kategoriach:

  • projekt słowny (reportaż prasowy),
  • projekt wizualny/projekt dźwiękowy (słuchowisko, fotoreportaż, film, czas trwania: do 45 minut). 

 

Projekty konkursowe muszą dotyczyć wiedzy i doświadczeń związanych z wykorzystywaniem tablic interaktywnych w szkołach.

 

W roku szkolnym 2015/2016 samorząd województwa wyposażył kujawsko-pomorskie szkoły podstawowe w 2139 nowoczesnych tablic interaktywnych. Wcześniej, w pierwszej, zakończonej pięć lat temu edycji projektu unijnego, do podstawówek trafiło 2346 zestawów tablic multimedialnych. O nowoczesnych narzędziach edukacyjnych można przeczytać tutaj.

 

Szczegóły, regulamin oraz załączniki

 

Informacja o laureatach ubiegłorocznej edycji konkursu

 

 

Czytaj też: Nagrodzimy młodych astronomów

 

 

Beata Krzemińska

rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego

 

2 marca 2017 r.

 

Mój Region