Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

 

Koronawirus  

Założenia tożsamości marki województwa kujawsko-pomorskiego

Założenia tożsamości marki województwa  zostały opracowane przez zespół naukowców i praktyków z Instytutu Marketingu Miejsc Best Place.  Oparto je na wnioskach z cyklu badań, w których wzięli udział przedstawiciele lokalnych samorządów, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i mediów. Przeprowadzono również cykl wywiadów z lokalnymi liderami opinii, prezesami największych firm, instytucji otoczenia biznesu, artystami, naukowcami  i kulturoznawcami. O to jak jest postrzeganie województwo zapytano również w badaniu ankietowym prawie tysiąc Polaków, mieszkańców kujawsko-pomorskiego i innych województw.

(plik do pobrania

Czytaj więcej

© Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2014. Wszystkie prawa zastrzeżone