Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Informacje prasowe

Nasza marka wśród najlepszych na świecie

Grafika White Cat Studio

Identyfikacja wizualna marki województwa znalazła się w finale ważnego międzynarodowego konkursu branżowego City Nation Place Awards 2018, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne i skuteczne strategie z zakresu marketingu miejsca. Zwycięzców poznamy 8 listopada w Londynie.

 

Kujawsko-pomorskie konkurowało z ponad 100 projektami z całego świata. Konkurs City Nation Place Awards jest organizowany przez londyńską organizację gromadzącą ekspertów zajmujących się promocją krajów, regionów i miast. Celem konkursu jest promocja projektów, kampanii i programów służących podniesieniu jakości życia mieszkańców oraz przyczyniających się do rozwoju gospodarczego.

 

Logo regionu wraz z systemem identyfikacji wizualnej zostało opracowane w ubiegłym roku. Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, polskiej agencji brandingowej, której dyrektorem kreatywnym jest znany autorytet w dziedzinie designu Michał Łojewski. W studiu powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek - PKO Bank Polski, PZU, Alior Bank i Netia. Jest ono laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

 

Logo i system identyfikacji wizualnej został opracowany na podstawie założeń tożsamości marki województwa.  Oparto je na wnioskach z cyklu badań, w których wzięli udział przedstawiciele lokalnych samorządów, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i mediów. Przeprowadzono również cykl wywiadów z lokalnymi liderami opinii, prezesami największych firm, instytucji otoczenia biznesu, artystami, naukowcami  i kulturoznawcami. O to jak jest postrzeganie województwo zapytano również w badaniu ankietowym prawie tysiąc Polaków, mieszkańców kujawsko-pomorskiego i innych województw.

 

 

Departament Promocji Urzędu Marszałkowskiego

 

11 października 2018 r.

 

Grafika White Cat Studio Grafika White Cat Studio Grafika White Cat Studio


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.
BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc