Edukacja

Wizyta studyjna - Radowo Małe z KPCEN Toruń

Szkoła w Radowie Małym miejscem wdrażania innowacji i kształtowania kompetencji kluczowych – wizyta studyjna

Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu organizuje 20–21 maja 2019 r. wizytę studyjną do Szkoły Podstawowej w Radowie Małym z tematem przewodnim Szkoła w Radowie Małym miejscem wdrażania innowacji i kształtowania kompetencji kluczowych.

 

Do udziału zapraszamy dyrektorów i nauczycieli przedszkoli oraz szkół, konsultantów i doradców metodycznych, w szczególności uczestników konferencji Innowacyjna edukacja wsparciem w kształtowaniu kompetencji kluczowych – dobre praktyki krajowe i lokalne, która odbyła się 5 marca 2019 r.

 

Celem wyjazdu jest zapoznanie z organizacją, metodami i formami pracy w Szkole Podstawowej w Radowie Małym, jej koncepcją edukacyjną oraz wymiana doświadczeń między dyrektorami i nauczycielami.

 

W programie:

  • wykład wprowadzający,
  • zwiedzanie szkoły,
  • warsztaty aktywności niekonwencjonalnej,
  • spotkanie z nauczycielami wdrażającymi zmianę,
  • debata na temat kształtowania kompetencji kluczowych,
  • warsztaty – worek inspiracji.

 

Koszt uczestnictwa wynosi 270 zł/os. i obejmuje: przejazd autokarem, nocleg w warunkach hostelowych (pokoje kilkuosobowe, łóżka piętrowe, łazienki na korytarzach), wyżywienie (dwa obiady, kolacja, śniadanie), przerwy na kawę, zwiedzanie szkoły, wykłady, warsztaty.

 

Po zakończeniu rekrutacji powiadomimy o szczegółach organizacyjnych: godzinie wyjazdu (20 maja) i powrotu (21 maja), miejscu zbiórki itp.

 

Liczba miejsc ograniczona.  Zapisy do 10 maja 2019 r.: http://www.kpcen-torun.edu.pl/course/view/3574

 

O wynikach rekrutacji poinformujemy niezwłocznie telefonicznie i mailowo.

 

Szczegółowych informacji udzielą:
Marzenna Wierzbicka: e-mail Marzenna.Wierzbicka@kpcen-torun.edu.pl, tel. 881 934 256. Wiesława Kuban: e-mail Wieslawa.Kuban@kpcen-torun.edu.pl, tel. 881 934 485.

 

Zapraszamy do wspólnego wyjazdu

zespół organizacyjny: M. Kaczmarek, J. Kopczyńska, W. Kuban, M. Wierzbicka