Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Sport

Informacja dotycząca projektu „Promocja Marki „Województwo Kujawsko-Pomorskie poprzez sport” – WND-RPKP.05.05.00-04-001/15

Zakończył się projekt realizowany przez Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. „Promocja marki Województwo Kujawsko-Pomorskie poprzez sport”  (2015 r.) Projekt miał na celu promowanie Województwa Kujawsko-Pomorskiego podczas imprez sportowych organizowanych przez stowarzyszenia i kluby sportowe  w naszym regionie.

 

Promocja województwa poprzez imprezy o zasięgu europejskim i światowym realizowana była między innymi przez: Kujawsko-Pomorski Związek Lekkiej podczas: Halowych Mistrzostw Seniorów w Lekkiej Atletyce, Copernicus Cup I Halowego Europejskiego Festiwalu Lekkoatletycznego, XV Europejski Festiwal Lekkoatletyczny; KS Stal Grudziądz podczas wyścigów UCI w kolarstwie torowym; TKK Pacific podczas wyścigów UCI w kolarstwie szosowym.

 

Województwo promowane było również przez kluby sportowe z regionu między innymi w trakcie rozgrywek o Mistrzostwo Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn ( MMKS Katarzynki Toruń, KS Basket Bydgoszcz, Klub Koszykówki Włocławek), siatkówce mężczyzn ( Łuczniczka Bydgoszcz), wioślarstwie (AZS UMK Toruń, RTW Bydgostia oraz pozostałe kluby zrzeszone w Kujawsko-Pomorskiem Związku Towarzystw Wioślarskich) a także podczas imprez sportowych o ogólnopolskim zasięgu jak Półmaraton Świętych Mikołajów (organizowany przez Stowarzyszenie Maraton Toruński), VIII Bieg Piastowski ( organizowany przez OSiR Inowrocław), Regaty Żeglarskie ( organizowane przez Dobrzyński Klub Żeglarski) czy Plaża Gotyku ( ASZ UKM Toruń), rozgrywki o MP w Szermierce ( organizowane przez TKST Budowlani Toruń) oraz Speedway Best Pairs Cup (organizowany przez One Sport). Ponadto Województwo promowane było podczas imprez o zasięgu wojewódzkim np. Rajd rowerowy i piknik sportowy z okazji Święta Województwa (organizowany przez STS 2 Toruń), czy Grand Prix Województwa w Biegach Długich (organizowanych przez TK Timing Toruń).

 

W trakcie imprez objętych projektem prowadzono kampanie promocyjne, podczas których wykorzystano materiały promocji wizualnej w postaci banerów,  telebimów, roll-upów, afiszy, plakatów, zaproszeń, biletów oraz innych form, takich  jak „Kujawsko-Pomorski magazyn sportowy” produkowany i emitowany przez Telewizję Polską SA oddział w Bydgoszczy i „Muzyka i sport” program emitowany przez Rozgłośnię Polskiego Radia Pomorza i Kujaw, Wiadomości Sportowe emitowane przez Telewizję Toruń. W Promocji wykorzystano również media elektroniczne - strony internetowe organizatorów imprez.

 

Adresatami działań promocyjnych byli kibice sportowi, zawodnicy i trenerzy uczestniczący bezpośrednio w wydarzeniach sportowych jak i zainteresowani tą tematyką telewidzowie telewizji regionalnej i radiosłuchacze.


Całkowita wartość projektu wyniosła 1 000 000,00 zł, dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 990 000,00 zł. oraz 10 000,00 zł z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

 
Projekt wpisuje się w strategię Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów.

 

Projekt zakończono i rozliczono.

BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc