Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Promocja

Marka

 

  • Założenia tożsamości marki województwa kujawsko-pomorskiego
    (plik do pobrania


Założenia tożsamości marki województwa  zostały opracowane przez zespół naukowców i praktyków z Instytutu Marketingu Miejsc Best Place.  Oparto je na wnioskach z cyklu badań, w których wzięli udział przedstawiciele lokalnych samorządów, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i mediów. Przeprowadzono również cykl wywiadów z lokalnymi liderami opinii, prezesami największych firm, instytucji otoczenia biznesu, artystami, naukowcami  i kulturoznawcami. O to jak jest postrzeganie województwo zapytano również w badaniu ankietowym prawie tysiąc Polaków, mieszkańców kujawsko-pomorskiego i innych województw.

 

  • Wytyczne dotyczące komunikacji wizualnej marki województwa kujawsko-pomorskiego w działaniach promocyjnych i informacyjnych
    (plik do pobrania)


Zgodnie z założeniami tożsamości marki Kujawy i Pomorze to region:

„którego urok małych miejsc daje moc, by osiągać swoje cele. W chwili zatrzymania i wewnętrznej równowagi przychodzi inspiracja, impuls do rozwoju i sukcesu”.


Założenia tożsamości marki zostały przełożone na system identyfikacji wizualnej. Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, polskiej agencji brandingowej, której dyrektorem kreatywnym jest znany autorytet w dziedzinie designu Michał Łojewski. W studiu powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO Bank Polski, PZU, Alior Bank czy Netia. Jest ono laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

 

 

 

 

  • Wytyczne dotyczące publikacji znaków promocyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    (plik do pobrania)

 

  • Rekomendacje dotyczące stosowania znaków promocyjnych województwa w materiałach instytucji Samorządu Województwa
    (plik do pobrania)

 

  • Znak promocyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego


Składowe znaku

Znak promocyjny województwa jest zbudowany w oparciu o dwie składowe: element stały i elementy dynamiczne.
Element stały – kwadrat, symbolizuje równowagę, spokój, przestrzeń i granice regionu.
Elementy dynamiczne – odzwierciedlają ruch, dynamikę płynącą z regionu, energię wynikającą ze współpracy mieszkańców i samorządów.
Kwadrat jest elementem niezmiennym, natomiast pozostałe elementy dostosowują swoją formę i dynamikę do konkretnych mediów i nośników.

Znaczenie kolorystyki
Kolorystyka dynamicznych elementów została zaczerpnięta z barw występujących w regionalnych strojach ludowych, które w tej formie możemy dostrzec podczas Kujawiaka:
czerwony – barwa aktywizująca, kolor życia, symbolizuje energię, działanie, przygodę, pasję,
niebieski – symbolizuje spokój, stabilność, racjonalność.

 

Znak podstawowy:

 

Do pobrania:

 

 

Znak poziomy:

 

Do pobrania:

 

 

Znak narożny:

Do pobrania:

 

Informacja o dofinansowaniu
 
 
 

 

 
 
 

 

W przypadku gdy z przyczyn technologicznych nie ma możliwości stosowania znaku w kolorystyce podstawowej, dopuszcza się stosowanie uproszczonych wersji kolorystycznych.

 

Wersja czarno-biała

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

 

Wersja monochromatyczna

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

 

Wersja pantone

Do pobrania:

 

Do pobrania:

 

Wszystkie wersje znaku

BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc