Aktualności

Ceremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.pl
Ceremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.pl

Wspólnie na rzecz promocji gospodarczej regionu

Urząd Marszałkowski przygotował dwa przedsięwzięcia w dziedzinie promocji gospodarczej, dzięki  którym Kujawsko-Pomorskie, a także poszczególne kujawsko-pomorskie miasta i gminy, staną się bardziej rozpoznawalne w kraju i na kontynencie jako miejsce, w którym warto inwestować i lokować biznes. Oba będą realizowane w partnerstwie z zainteresowanymi miastami i gminami w całym regionie. 9 listopada odbyła się ceremonia podpisania umów z samorządami.

 

– To dla nas bardzo ważny projekt. Jestem przekonany, że uda się dzięki niemu wypełnić firmami tereny inwestycyjne przygotowane dzięki środkom pomocowym poprzedniej perspektywy – podkreśla marszałek Piotr Całbecki.

 

Do projektu „Expressway – promocja terenów inwestycyjnych” przystąpiły:

  • gmina Aleksandrów Kujawski
  • gmina Brześć Kujawski,
  • gmina Chełmża
  • gmina Choceń
  • gmina Kowal
  • gmina Płużnica
  • gmina Szubin
  • gmina Świecie.

 

W katalogu zaplanowanych narzędzi promocji potencjału gospodarczego i budowy gospodarczej marki regionu są udział w dużych imprezach targowo-wystawienniczych oraz działania z wykorzystaniem medialnych kanałów informacyjnych: uruchomienie strony internetowej, film promocyjny emitowany w telewizji, kampania internetowa i z użyciem billboardów, reklama w prasie branżowej. Zakładamy także przeprowadzenie dedykowanych samorządowcom szkoleń dotyczących przygotowywania ofert inwestycyjnych. Budżet projektu zamyka się kwotą 4,3 mln złotych, o 85 proc. tej sumy przygotowany został wniosek aplikacyjny do naszego Regionalnego Programu Operacyjnego.

 

Do projektu „Invest in BiT City” przystąpiły:

  • samorząd Bydgoszczy
  • samorząd Torunia
  • samorząd Włocławka
  • samorząd Grudziądza
  • samorząd Inowrocławia.

 

Planujemy w nim m. in. ogólnopolską kampanię promocyjną w prasie branżowej, reklamy w mediach elektronicznych i serwisach społecznościowych, film promocyjny i jego emisję w telewizji, kampanię billboardową, a także wydawnictwa i wydarzenia promocyjne. Zakładane koszty to 8,4 mln złotych. Podobnie jak w poprzednim przypadku, składamy wniosek o dofinansowanie do RPOWKP. 

 

 

Beata Krzemińska

rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego

 

9 listopada 2016 r.

Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2016 r.

 

Ceremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.plCeremonia podpisania umów, fot. Szymon Zdziebło/tarantoga.pl