Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies Dowiedz się więcej na temat polityki cookies
Klikając przycisk „Przejdź dalej” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej:
Zgadzam się na przechowywanie w urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach dostosowania do potrzeb poprawy bezpieczeństwa, statystycznych i reklamowych. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron bez zmiany tych ustawień wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej na temat ochrony danych osobowych

Zakmnij Zakmnij
Facebook Twitter Youtube Instagram Issuu Flickr

Loading script and Flickr images

Informacje Departamentu

Spotkanie branżowe z elementami promocji i marketingu skierowane do Wytwórców Miodów i Produktów Pszczelich

pszczoły

14 listopada br. Województwo Kujawsko-Pomorskie we współpracy z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego zorganizowało spotkanie dla wytwórców miodów i produktów pszczelich z naszego regionu.

 

Spotkanie rozpoczęło się od odczytania listu pana Piotra Całbeckiego – Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w którym podkreślił znaczenie pszczół i sektora pszczelarskiego dla ludzkości.

 

Merytoryczna strona spotkania została podzielona na poszczególne części.

 

Pierwszą z nich poprowadził pan Marek Podlewski - ekspert ds. miodów i produktów pszczelich. Podczas swojej prelekcji przedstawił zagadnienia związane z:

  • stanem branży miodów i produktów pszczelarskich w Polsce.
  • preferencji konsumenckich na rynku miodów
  • kierunkami rozwoju firm z branży miodów i produktów pszczelarskich, oraz ich strategii rozwojowych
  • jakością i bezpieczeństwem żywności w przemyśle miodów i produktów pszczelarskich.
  • wykorzystaniem miodu do sporządzania produktów spożywczych.

 

Gościem specjalnym tego spotkania był pan Conor Daly – twórca inicjatywy Active Irish Honey, jednej z dobrych praktyk zidentyfikowanych podczas realizacji projektu NICHE, wspierającego funkcjonowanie innowacji w sektorze żywnościowym. Pan Conor Daly, który na co dzień jest specjalistą ds. marketingu cyfrowego, hobbystycznie jest także pszczelarzem. Zainspirowany tym tematem rozpoczął współpracę z lokalna uczelnią, w celu stworzenia nowego i zrównoważonego modelu produkcji i sprzedaży certyfikowanego miodu aktywnego antybiotycznie. Model tworzenia lokalnych miodów wysokiej jakości został oparty o:

  • zaufanie lokalnych producentów miodu
  • przejrzystości modelu produkcji
  • technologii wykorzystywanej przy produkcji miodu.

 

Kolejnym tematem omawianym na spotkaniu były kwestie marketingowe i promocyjne w sektorze miodowym. Ten panel poprowadził pan Artur Smolicki- ekspert ds. marketingu i prowadzący blok poświęcony marketingowi i reklamie. Pan Artur zaprezentował:

  • Sales Excellence w branży miodów i produktów pszczelarskich, czyli jak sprzedawać więcej, drożej i do większej liczby klientów
  • możliwości sprzedaży miodów i produktów pszczelarskich, w tym eksport do krajów UE oraz krajów poza UE. Dystrybucja w tym sprzedaż bezpośrednia
  • marketing produktów miodów i produktów pszczelarskich w różnych krajach i kulturach
  • innowacje marketingowe na rynku miodów i produktów pszczelarskich

 

Na koniec zaproszeni goście mieli okazję uczestniczyć w pokazie kulinarnym, gdzie potrawy zostały wzbogacane o smak miodu. Warsztaty poprowadził pan Michał Żulewski - szef kuchni i twórca menu w Bistro Klonowica w Toruniu oraz pasjonat regionalnej kuchni polskiej, wskrzeszający zapomniane przepisy kuchni historycznej, w tym z regionu Kujaw i Pomorza.

 

Kolejnego dnia (tj. 15 listopada br.) pan Conor Daly odwiedził dwóch producentów miodu z naszego regionu: Apicom w Kaliskach koło Lubienia Kujawskiego oraz pasiekę Sławomira Wnuka z Lniana, podczas których nawiązał kontakt do dalszej współpracy.

 

pan Artur Smolicki podczas spotkania branży miodowejpan Conor Daly podczas spotkania branży miodowejpan Conor Daly podczas wizyty w firmie Apicompan Marek Podlewski podczas spotkania  branży miodowejpani Iwona Pietruszewska-Cetkowska odczytuje list od pana Piotra Całbeckiego - Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiegopszczołyspotkanie branży miodowejwizyta w firmie Apicom

 


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.
BIP Kujawsko-Pomorskie konstelacje dobrych miejsc